.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آلودگي رودخانه گرم رود آمل توسط صیادان متخلف

صیادان متخلف با سمی کردن یک رودخانه در آمل به دنبال صید ماهیان این رودخانه زلال و پرآب برآمدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستانهای آمل و محمودآباد دقایقی پیش با تایید این خبر گفت: ماموران محیط بانی منطقه دشت سرآمل بر اساس خبر دریافتی از آلوده شدن رودخانه گرم رود بوسیله سموم خبردار شدند.
بهمن صادق نژاد افزود: پس از حضور محیط بانان این اداره صیادان متخلفی را مشاهده کردند که برای صید ماهی رودخانه را به سموم شیمیایی که فقط برای آبزیان خطر دارد، آلوده کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستانهای آمل و محموآباد تصریح کرد: با حضور محیط بانان در منطقه، شش نفر از صیادان متخلف و عاملان غیرقانونی و غیرانسانی در سمی کردن رودخانه گرم رود در منطقه بلیران شناسائی و دستگیر شدند.

صادق نژاد اضافه کرد: در پی این اقدام صیادان متخلف بیش از دو کیلومتر از مسیر پایین دست گرم رود را آلوده کردند و بر اثر این آلودگی دوهزار و 187 قطعه از ماهیان معمولی رودخانه ای تلف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا پس از تکمیل پرونده صیادان متخلف پرونده تخلف برای آنان تنظیم و تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

وی یادآور شد: با تلاش ماموران و اهالی منطقه آلودگی رودخانه از آثار سموم پاکسازی شد.

رودخانه گرمرود شهرستان آمل در میان جنگلهای وسیع و چشم نواز بلیران این شهرستان واقع شده ودر تمامی فصول سال پذیرای گردشگران و مسافران است./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

farhad 28 ارديبهشت 1389
باسلام
گرم رود رودخانه ای زیباست که ازدل جنگل سرازیرشده وبمحض خروج ازجنگل باکمال تاسف از عدم اقتداروکارآمدی محیط بانان وبهداشت منطقه ومحیط زیست واردپهن گاو وگوسفند روستاییان بلیران -کمدره - زوارک -شهنه کلا -خرمن کلا...... می شودکه ازاین رودخانه زیبای خدادادی جزتعفن وکثافات چیزی نصیب مردم نمی شودوحتی ماهیانی که درگذشته می زیسته اند وپرورش پیدامی کردندتغییرژن داده اند دیگرخبرازماهیان زیباوتنوع ماهیها نیستیم عاجزانه تقاضاداریم یک گروه وتیم ویژه برای کمک به بقاء گرم رودتشکیل شود واین زباله دان شده رابه همان گرمرود زیباتبدیل کنند
کیمری کیجا 1 خرداد 1389
محیط بانان معمولا میدونن کی سر برسن
احتمالا کارای واجب تری دارن حالا چه دلیلی داری از این منطقه حفاظت کنن
بزارین راحت باشن
محمودی 30 خرداد 1389
شایسته است با مدیریت صحیح و کارآمد علاوه بر جذب گردشگر بفکر محیط زیست خود و دیگر موجودات باشیم تا واجعه ایچنینی را مشاهده نکونیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.499 seconds.